- ALLMÄNT
- Dessa villkor gäller för avtal om leverans av varor till slutkunder i Sverige.
- Parter
- Säljare:
HealthPack AS
Nypeveien 15
3032 Drammen
Telefon +47 33 18 30 00
E-post: kundservice@healthpack.nu.Registrerad i Brønnøysundregisteret med organisationsnummer 918 790 047 MVA, och hädanefter benämnt "HealthPack", "vi" eller "oss".
Köpare:
Den person som anges som köpare i beställningen, och hädanefter benämnd "du", "din", "din" eller "kund".
Abonnemanget löper månadsvis, och om du inte meddelar oss att du vill avsluta ditt abonnemang senast 6 dagar innan nästa planerade leverans, anses du samtycka till och är förpliktad att ta emot nästa leverans. Säger du upp ditt abonnemang senare än vad som angivits ovan kommer abonnemanget att upphöra från och med nästnästa schemalagda leverans.
Du kan pausa eller ändra frekvensen på dina försändelser när som helst (30, 45, 60 dagar). Kontakta kundtjänst om du vill göra ändringar i ditt abonnemang.
Ändring av produkter och leveransform kan förekomma. Meddelande om ändringar kommer att skickas till dig i god tid innan ändringarna träder i kraft. Mindre ändringar, t.ex. ändrade förpackningar, kommer inte att aviseras på annat sätt än via vår webbplats.
Du måste vara minst 18 år för att kunna köpa kosttillskott från oss.
Introduktionserbjudanden gäller endast för nya kunder och endast en gång per kund.
Besked om prisändringar skickas i god tid innan, dock senast 30 dagar innan prisändringen träder i kraft.
Vi tror att vi har lyckats med detta, och vi känner oss trygga med att du som kund kommer att uppskatta vår produkt.
Därför erbjuder vi 30 dagars öppet köp på det första paketet. Det innebär att du kan returnera produkten inom 30 dagar från leveransdatum och få full återbetalning (exklusive porto för retur). Även om du har öppnat paketet och använt tillskottet kan du returnera det som finns kvar och få pengarna tillbaka. Om du har beställt ett abonnemang kommer vi automatiskt att säga upp ditt abonnemang vid en retur.
Allt du behöver göra är att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@healthpack.nu och berätta varför du vill returnera produkten. Du kan returnera produkten av vilken anledning som helst.
Din feedback hjälper oss med den fortsatta produktutvecklingen.
För att ångerrätten ska kunna göras gällande måste produkten levereras till oss i samma mängd och skick som när du tog emot den. Vid eventuell retur är du som kund skyldig att bekosta portot.
Vi skickar alla paket med spårning, så att du kan hålla koll på var paketet befinner sig. Om du inte har mottagit produkten inom 7 dagar efter att vi har skickat iväg den, vänligen kontakta oss.
Om förpackningen är skadad, öppnad eller på något sätt oacceptabel ber vi dig också att informera oss.
Kunden samtycker till att HealthPack AS kan använda alla former av kommunikation, inklusive brev, telefon, e-post och SMS, för att informera om eller marknadsföra vårt produktutbud. Om du vill återkalla detta samtycke, vänligen kontakta kundtjänst.
Köparen är dock under alla omständigheter skyldig att reklamera inom skälig tid efter det att felet upptäckts. Vid reklamationer, fel och brister ersätts du för eventuella fraktkostnader. Om du vill utöva din reklamationsrätt eller har frågor om reklamationer, vänligen kontakta kundtjänst.
Om du, med hänsyn tagen till de ändrade villkoren, vill säga upp avtalet står det dig fritt att göra det. Om avtalet inte sägs upp innebär det att du accepterar de nya villkoren. De nya villkoren kommer samtidigt även att publiceras på vår webbplats.